Producenci
Promocje
Złota bransoletka stal na nogę kryształki
Złota bransoletka stal na nogę kryształki
19,00 zł 9,90 zł
szt.
Kolczyki stal nausznica perły serce
Kolczyki stal nausznica perły serce
34,90 zł 24,90 zł
szt.
Kolczyki stal nausznica 2 sztuki
Kolczyki stal nausznica 2 sztuki
34,90 zł 24,90 zł
szt.
Naszyjnik stal napis MAMA
Naszyjnik stal napis MAMA
29,00 zł 24,90 zł
szt.
Kolczyki stal  sztyfty lilia różowa
Kolczyki stal sztyfty lilia różowa
29,00 zł 24,90 zł
szt.
Kolczyki stal sztyfty prostokąty cyrkonie
Kolczyki stal sztyfty prostokąty cyrkonie
32,50 zł 19,90 zł
szt.
Kolczyki stal koła cyrkonie
Kolczyki stal koła cyrkonie
34,90 zł 29,00 zł
szt.
Naszyjnik stal krawatka czarny kryształ
Naszyjnik stal krawatka czarny kryształ
39,90 zł 32,50 zł
szt.
Naszyjnik stal wróżka
Naszyjnik stal wróżka
29,00 zł 24,90 zł
szt.
Bransoletka stal skrzydło krzyżyk
Bransoletka stal skrzydło krzyżyk
34,90 zł 29,00 zł
szt.
Kolczyki stal wiszące geometryczne
Kolczyki stal wiszące geometryczne
34,90 zł 19,00 zł
szt.
Kolczyki stal koła kryształki
Kolczyki stal koła kryształki
39,90 zł 29,00 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

 

 

 

ZAMÓWIENIA



Jaki jest status mojego zamówienia?

Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Czas realizacji każdego zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie zamówienia. Na bieżąco będziemy wysyłać do Ciebie powiadomienia ze statusem Twojego zamówienia, a kiedy paczka będzie już w drodze - numer przesyłki. 

 

Link do śledzenia paczki nie działa / numer listu jest niepoprawny?

Numer listu przewozowego aktywuje się z opóźnieniem. Jeżeli Twój link lub numer paczki nie działa, jest to zupełnie normalne. Od momentu wygenerowania listu przesyłki wraz z numerem przesyłki do momentu faktycznego nadania jej u kuriera bądź w paczkomacie może minąć kilka godzin.

 

Jak dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Wszelkich zmian w zamówieniu możemy dokonać tylko do momentu opłacenia.

W innych przypadkach skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

W celu anulowania zamówienia proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia przelewem tradycyjnym lub online płatność z góry należy opłacić w terminie 2 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

Czy mogę połączyć zamówienia?

Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne zlecenie, które przechodzi przez kilka procesów informatycznych, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień w jedno.

 

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

 

Czy będzie jeszcze dostępny dany model?

Dostawy do naszego sklepu odbywają się regularnie, więc najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest śledzenie naszej strony internetowej, gdzie prezentujemy wszystkie produkty. Zapraszamy do regularnego przeglądania oferty naszego sklepu.

  

Czy produkty można obejrzeć przed zakupem?

Prowadzimy sklep internetowy, lecz jest taka możliwość, należy zapytać poprzez nasz dział Obsługi Klienta i po wcześniejszym umówieniu się można obejrzeć dany produkt. 

 

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

 

Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?

W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić: Przelewy24 (przelew, BLIK), przelewem tradycyjnym.

 

ROZMIARY PIERŚCIONKÓW

 

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Na karcie produktu dostępna jest tabela rozmiarów. W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

Rozmiary pierścionków:

 

rozmiar

obwód wewnętrzny (mm)

średnica wewnętrzna (mm)

 

 

 

     6

              53-54

             17

     7

              55-56

             18

     8

              57-58

             18,5

     9

                59

             19

    10

                60

             19,5

 

Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru. Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz tutaj: https://magicalstore.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7

  

ZWROTY / WYMIANY

 

Co zrobić aby zwrócić produkty?

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, proszę odeślij w ciągu 14 dni przesyłkę z produktami na adres :

Magical Store

Majdan Stary 152b

23-414 Majdan Stary

 

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym zwracane artykuły trafią do naszego magazynu. Dokładna procedura zwrotu znajduje się tutaj:   https://magicalstore.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7

 

Co zrobić aby wymienić produkt?

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Proszę odeślij do nas produkt. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu. 

 

Ile czasu mam na zwrot?

Zwrotu należy dokonać w terminie 30 dni licząc od daty odebrania przesyłki. Aby zachować termin, wystarczy odesłać artykuły w ciągu 30 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.

 

Czy mogę zwrócić artykuły z wyprzedaży?

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny być w nienaruszonym stanie.

 

Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Biuro Obsługi Klienta otrzymuje informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Gdy zwrot będzie już rozliczony otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.

 

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone produkty?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia.

 

 REKLAMACJE

 

Jak złożyć reklamacje?

Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij reklamowane produkty do naszego magazynu.

Procedurę reklamacji krok po kroku znajdziesz tutaj: https://magicalstore.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7

 

W jakiej sytuacji zgłosić reklamację, a w jakiej dokonać zwrotu?

Reklamację należy zgłosić, gdy produkty nie są zgodne z zamówieniem lub posiadają wady fabryczne. Zwrotu należy dokonać, gdy zakupione artykuły nie spełniają oczekiwań np. z powodu nieodpowiedniego rozmiaru, lub bez podania przyczyny. Dokładne informacje znajdziesz tutaj: https://magicalstore.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7

 

W jakim terminie mogę złożyć reklamację?

Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu. Aby zachować termin 2 miesięcy, wystarczy odesłać artykuły w tym czasie, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.

 

W jakim terminie są rozpatrywane reklamacje?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail. Równocześnie na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia otrzymasz zwrot środków (odczekaj do dwóch dni na zaksięgowanie wpłaty). W sytuacji gdy samodzielnie wysyłałaś/eś do nas przesyłkę otrzymasz od nas również zwrot kosztów odesłania towaru w odstępie kilku dni.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl